مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی

مدرس تکنیکهای بازاریابی تلفنی استاد تکنیکهای بازاریابی تلفنی آموزش تکنیکهای بازاریابی تلفنی

مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی

مدرس تکنیکهای بازاریابی تلفنی استاد تکنیکهای بازاریابی تلفنی آموزش تکنیکهای بازاریابی تلفنی

مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی

مدرس تکنیکهای بازاریابی تلفنی استاد تکنیکهای بازاریابی تلفنی آموزش تکنیکهای بازاریابی تلفنی
مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی سخنران بازاریابی تلفنی تدریس بازاریابی تلفنی آموزش بازاریابی تلفنی دوره بازاریابی تلفنی کلاس بازاریابی تلفنی
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست.

بهزاد حسین عباسی

09121724677
09128724677

behzadabbasi.ir
behzadabbasi.com

بایگانی

آخرین مطالب

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

افزودن تصویر از فضای اختصاصی

مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

تدریس مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

مدرس دوره مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

استاد دوره مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی  استاد بازاریابی

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

آموزش مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 

مدرس تلفن مارکتینگ مدرس بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر

  استاد مکالمات تلفنی موثر 



مدرس مکالمه تلفنی موثر 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۹
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

اصول بازاریابی تلفنی 

اصول بازاریابی تلفنی در کشورهای مختلف و حتی مناطق اقلیمی متفاوت است. مهمترین عنصر تأثیر گذار در اصول بازاریابی تلفنی ، آشنایی با مسائل فرهنگی می باشد. سایر عناصر مانند مسائل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی در مرحله بعد مورد بررسی قرار می گیرند. اصول بازاریابی تلفنی عبارتست از کارشناس فروش آموزش دیده نسبت به مسائل فنی و همچنین آموزش کافی جهت مدیریت مذاکرات در سناریو بازاریابی و سناریو مذاکره می گردد. البته مواردی مانند آشنایی کامل مصرف کنندگان در مورد محصولات و خدمات و همچنین آشنایی مشتریان و مصرف کنندگان با نحوه ارائه خدمات در بازاریابی تلفنی بسیار مهم است.

مدرس اصول بازاریابی تلفنی    استاد اصول بازاریابی تلفنی 

مدرس دوره بازاریابی تلفنی

آموزش بازاریابی تلفنی 

آموزش بازاریابی تلفنی در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از مدیران شرکت ها قرار گرفته است. زیرا هزینه بازاریابی تلفنی نسبت به اغلب روش های بازاریابی بسیار پایین تر می باشد. اما آموزش بازاریابی تلفنی همان گونه که در اصول بازاریابی نیز گفته شده است، صرفا برای محصولات با کیفیت مورد انتظار مشتریان در بازار هدف مثبت خواهد بود. در غیر اینصورت حتی در صورتی که در کوتاه مدت مفید واقع شود، با گذشت زمان رو به افول می رود.


بر اساس تحقیقات پژوهشگران در پارک بازاریابی ایران ، با رکود و رقابت به وجود آمده در بازارهای ایران، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر شده است. در این میان شیوه های ارتباط دوطرفه مانند بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود زیرا تعاملات دوطرفه تأثیر زیادی در تصمیمات دارد.


یکی از مهمترین راههای بازاریابی مستقیم ، بازاریابی تلفنی می باشد که با بهره برداری صحیح از تلفن ، علاوه بر نکات گفته شده، در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک نموده است. یکی از تکنیکهای متقاعد نمودن مصرف کنندگان ، ترویج (PROMOTION) است که خود از ۵ ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود.


نکات اساسی بازاریابی تلفنی :بازاریابی تلفنی - فروش تلفنی

نکات اساسی در بازاریابی تلفنی عبارتند از:

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

بی دلیل روی برخی موارد پافشاری نکنید.

هرگز عصبانی نشوید، مدیریت در اطلاعات داشته باشید.

صبح زود کارتان را شروع کنید اما زودتر از ساعت ۹ صبح با کسی تماس نگیرید.

آیینه ای را روی میزتان قرار دهید تا در هنگام مکالمه به آن نگاه کنید و لبخند بزنید.

برای هر یک از مکالمات تلفنی خود از قبل برنامه ریزی کنید و با سناریو صحبت کنید.

خانمها نباید از اصطلاحات مردانه و آقایان نباید از اصطلاحات زنانه استفاده کنند مگر در موارد خاص

قبل از گرفتن شماره، خود را کاملاً آماده کنید.

پر انرژی باشید. مشتری باید در لحن صدای شما شادابی را حس کند.

نام مشتری را بپرسید و در جایی یادداشت کنید.

سعی کنید ایستاده صحبت کنید. این موضوع باعث ترشح آدرنالین بیشتر از مغز می شود و تسلط شما می رود.

نکات کلیدی جلوی چشمتان باشد.

شمرده صحبت کنید

در زمان بازاریابی تلفنی ؛ چای ، سیگار ، روزنامه ممنوع است.

به اعتقادات مشتریان احترام بگذارید

تلفن را درست نگه دارید تا صدای شما واضح باشد.بازاریابی تلفنی - سفارش تلفنی

تصویر درستی از خود ارائه کنید و چاکرم-مخلصم بی جا نداشته باشید.

مؤدب باشید

شکست و موفقیت را در بازاریابی تلفنی تحلیل نمایید.

در ابتدا صدایتان را ضبط و به آن گوش دهید، این باعث می شود تا عیوب کارتان را پیدا کنید و با تمرین و مهارت آنها را برطرف نمایید.

وسط حرف مشتری صحبت نکنید و از موضوع اصلی خارج نشوید.

اطلاعات خود را در مورد رقبا افزایش دهید.

تندنویسی کنید و نکات کلیدی را ثبت کنید

برنامه ای برای افزایش تعداد تماس های مفید داشته باشید.

سخت ترین قسمت را با احترام پشت سر بگذارید. سخت ترین مرحله همان مشتری ها هستند.

در پایان مذاکره یک جمع بندی صحیح داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۸
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی ؛ امروزه یکی از روش های مهم در بازاریابی متقاعد نمودن مشتریان آگاه امروزی است که حق انتخاب این خریداران به دلیل رقابتی شدن بازارها رو به رشد است.


بهترین مدرس بازاریابی تلفنی مدرس بازاریابی تلفنی 

بهترین مدرس بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی یکی از روش های ترفیع می باشد خود شامل مواردی همچون تبلیغات ، ترویج فروش ، فروش شخصی یا مسقیم و بازاریابی به علاوه روابط عمومی می گردد.

بازاریابی تلفنی - tel marketing


از سوی دیگر با در نظر گرفتن اوج درگیری های روزانه و کمبود وقت و الزام مدیران به منظور حفظ زمان و هزینه و همچنین نیل به اهداف بنگاه های اقتصادی که آن هم حفظ سازمان در شرایط بحران کنونی است.


بنابراین بازاریابی تلفنی یکی از مسیرهایی است که می تواند به صورت صحیح و عملی صورت پذیرد و مدیران را در این راستا کمک نماید.


به عنوان مثال استفاده از بازاریابی تلفنی جهت رضایت سنجی مشتریان و یا هماهنگی با مشتریان جهت ارسال و پیگیری های مربوط به محصول و خدمت بسیار موثر می باشد.

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

استفاده از بازاریابی تلفنی برای برخی محصولات و صنایع کاربرد های بسیار مفیدی دارد که متاسفانه استفاده بی مورد و اشتباه از بازاریابی تلفنی در شرکت ها و صنایع مختلف، باعث دلسردی مدیران و حتی کارشناسان بازاریابی و فروش در این مورد شده است. بر همین اساس محققان پارک بازاریابی ایران با تکیه بر تجارب خود و همچنین بنچ مارک روش های موفق در سازمان های خارجی و داخلی سعی در استفاده روش بازاریابی تلفنی به عنوان یک روش افزایش فروش و بازاریابی ارزان و تأثیر گذار نمودند. و به قوانین ثابتی دست پیدا کرده که هم اکنون در بسیاری از سازمان ها به یکی از روش های ثابت مبدل گردیده است. شایان ذکر است هیچ یک از روش های مدل FG360 به تنهایی تأثیری ثابت و شگفت انگیز نخواهد داشت و باید از روش های متعددی جهت موفقیت در بازاریابی استفاده نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۸
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

 مراحل مشتری یابی از طریق تلفن را فراگیرید. ابتدا توجه طرف مقابل را جلب کنید، سپس خود و شرکت را معرفی کنید، آنگاه از یک عبارت کلیدی مثبت استفاده کنید و با قرار ملاقات گذاشتن مکالمه را به پایان برسانید؛

مدرس دوره بازاریابی تلفنی   استاد دوره بازاریابی تلفنی

مدرس دوره بازاریابی تلفنی

- به منشی ها خیلی احترام بگذارید، اینها انسانهای مهمی هستند و می توانند دوست شما برای برقراری تماس به مدیرشان باشند یا اینکه مانع شما بشوند. در اولین تماسها با منشی جمله ای که می گویند، امری مؤدبانه و سریع باشد تا او را وادار به حرکت سریع کند. نظیر سلام، آقای محسنی، لطفاً . جمله شروع نباید از ناحیه ضعف و با عبارات دارای بار روانی منفی مثل ببخشید مزاحم شدم یا خسته نباشید همراه باشد، به علاوه اینکه قاطع و با اعتماد به نفس صحبت کنید و من و من نکنید؛احترام به منشی ها عامل مهمی است


- در کتـــــابهای نویسندگان خارجی تاکید می شود که شما برای مشتری وقت ملاقات تعیین کنید مثلاً بگویید سه شنبه ساعت 5 بعدازظهر چطور است؟ یا سه شنبه ساعت 5 بعدازظهر من آنجا خواهم بود ولی این روش در ایران جواب نمـــــی دهد و به مشتری برمی خورد. بهتر است از او بخواهید وقت ملاقات را تعیین کندسپس به تنظیم وقت بپردازید. یادتان باشد که مشتری رئیس است؛


- موفقیت و شکستهایتان را در بازاریابی تلفنی تجزیه و تحلیل کنید و از آنها درس بگیرید، یکی از بهترین معلم ها تجربه است. هر بار که گوشی را برمی دارید باید خود را از نو بسازید اجازه ندهید تکراری بودن امور، شما را خسته کند، بــاید هر روز دوباره درمورد آنچه انجام می دهید فکر کنید؛ خلاق باشید؛


- در پایان هر مذاکره سعی کنید خیلی کوتاه خلاصه مذاکرات را بیان کنید و برای آن از مشتری تاییدیه بگیرید تا مبادا موضوعی برداشت مشترک نشده باشد؛


- سوال کردن در جای درست برای فهمیدن صحیح موضوع، مناسب است و ایرادی ندارد؛


- اطلاعات شما از رقبا میزان حرفه ای بودنتان را نشان می دهد و باعث می شود در مدیریت مکالمات تلفنی قویتر عمل کنید. این اطلاعات مربوط به مواردی ازجمله محصولات آنها، قیمتهایشان، بازار هدف شان، پور سانتاژ بازارشان، تعداد نیروی فروش، میزان تخفیف، استراتژی فروش، دید رقبا نسبت به شما و... می شود؛

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

- در پایان مذاکرات تلفنی شما بعداز طرف مقابل، گوشی را زمین بگذارید؛

- تاریخ، ساعت، مکان و هدف قرارتان را یادداشت کنید؛

- در کلاسها و سمینارهای آموزشی بازاریابی تلفنی شرکت کنید تا احتمال موفقیت خود را بالا ببرید. مطالعه پیوسته کتابهای مربوطه هم فراموش نشود. درجلب رضایت مشتری از طریق تلفن کاملاً مهارت پیدا کنید. یاد بگیرید مانند یک نوازنده ماهر که با ساز خود هنرنمایی می کند، شما هم با تلفن هنر بازاریابی تلفنی خود را به نمایش گذارید؛


- بی تردید در فرایند هر گفتگو ممکن است ایرادهایی از سوی مشتری مطرح شود. مسلماً هر ایرادی یک مانع است و باید پاس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۶
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی استاد تکنیکهای بازاریابی تلفنی

- در هنگام صحبت با تلفن چای نخورید، سیگار نکشید، روزنامه نخوانید و... و حواس خود را فقط روی گفتگو متمرکز کنید؛
- بی جهت روی بعضی از مواضع پافشاری نکنید؛
- به آداب و اعتقادات طرف مذاکره کننده احترام بگذارید؛ - تلفن را درست نگه دارید تا صدای شما واضح باشد. کلمات را واضح و با تلفظ صحیح به کار ببرید؛
- تصویر درستی از خود ارائه دهید، نه خود را کوچک بشمارید و نه غلوآمیز صحبت کنید؛
- با سرعت مناسب صحبت کنید، به طوری که تاثیر خوبی داشته باشد؛ - اگر در مکالمه های تلفنی طرف مقابل شما فریاد می کشد و سر شما داد می زند، هرگز مقاله به مثل نکنید. بلکه آرام و نرم و با ملایمت صحبت کنید، در این گونه مواقع هم بهتر است بایستید و به مکالمه ادامه بدهید؛ - شاید طرف صحبت شما سوالهای غیرمرتبط و یا حتی خصوصی مطرح کند، خونسرد باشید و عصبانی نشوید، مدیریت ارائه اطلاعات داشته باشید، لازم نیست به همه سوالها پاسخ دهید، گاهی خود را به نشنیدن بزنید و مجدداً موضوع اصلی را پیش بکشید و گاهی هم شوخی کنید و سوالها را با ظرافت رد کنید به هرحال، سعی کنید مؤدبانه برخورد کنید و با سیاست و بازی با لغات مکالمه را به اتمام برسانید. درهمه حال مواظب شخصیت مشتری باشید، یادتان باشد هدف بازاریابی، رسیدن به تعامل است نه مشغول شدن به تقابل، که نتیجه مثبتی برای کسب و کار ندارد؛

- مراقب کلام خود باشید، و در حذف کلمات کلیشه ای و عباراتی که تکیه کلام شما شده اند ولی خیلی پسندیده نیستند تلاش کنید. خانمها از اصطلاحات مردانه و آقایان از اصطلاحات زنانه نباید استفاده کنند؛ - هدف از بازاریابی تلفنی گرفتن وقت از مخاطب برای ملاقات حضوری است، لذا از ارائه اطلاعات زیاد خودداری کنید،‌در ملاقات حضوری شما علاوه بر صدا، ابزارهای دیگری هم برای تاثیرگذاشتن بر مشتری دراختیار دارید نظیر زبان، تاثیرات تیپ ظاهری، نمونه کالا، کاتالوگ، فیلم و... ، لذا هدف اساسی تان گرفتن وقت ملاقات باشد؛



- صدایتان را ضبط کنید و به آن گوش دهید، این کار باعث می شود تا عیوب کارتان را پیدا کنید و با تمرین و مهارت آنها را برطرف سازید؛
- سعی کنید سوالها و اعتراضات مشتریان را پیش بینی کنید و فهرست سوالهای احتمالی خود را کامل کنید. جوابهای آنها را آماده کنید. این کار میزان آمادگی شما را در مذاکرات بعدی افزایش می دهد؛
- حرفه ای عمل کنید، از تلفن به عنوان یک وسیله کاری استفاده کنید، زود بروید سر اصل مطلب و از تعارفات کم کنید. اختلالاتی را که مکالمات تلفنی در کارتان ایجاد می کند را به حداقل برسانید. وسط حرف مشتری ندوید، مهارتهای سخنرانی و گوش کردن را در خودتان بالا ببرید. پرشور باشید، با اعتماد به نفس صحبت کنید، از موضوع اصلی خارج نشوید؛ 

- ویژگی محصولتان را بیان کنید اما این ویژگیها را با منافع و مزایایی که برای مشتری دارد پیوند دهید و تایید دیگران را درجهت بالابردن اطمینان مشتری بیان کنید تا اعتبارتان افزایش یابد؛

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

- یادداشت برداری کنیــــــد، این کار باعث می شود چیزی را از قلم نیندازید اما مواظب باشید یادداشت برداری به مذاکرات شما لطمه نزند. 
تندنویسی را تمرین کنید و نکات کلیدی را یادداشت کنید؛ - تعداد تلفن زدن هایتان را افزایش دهید، قرار نیست تمام تماسهای شما به قرار ملاقات یا معامله منجر شود اما هر چقدر تعداد تماسهای شما بیشتر باشد و تسلط تان بالاتر برود قطعاً تعـــداد قرارملاقاتها و معاملات هم افزایش می یابد، رابطه مستقیم بین مشتری یابی امروز و منافع فردا وجود دارد؛

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۵
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی


مدرس تلفن مارکتینگ   استاد تلفن مارکتینگ 

مدرس تلفن مارکتینگ   استاد تلفن مارکتینگ

اگر بدون وقت قبلی به محل استقرار مشتری مراجعه کنید، زمان زیادی را در راه صرف می کنید و امکان دارد طرف در محل حاضر نباشد و یا اینکه ممکن است مدتی را در انتظار باشید ولی بازهم شما را نپذیرد. پس بهتر است ملاقاتهای حضوری حتی الامکان با وقت قبلی باشد. تلفن را دست کم نگیرید. از تلفن استفاده کنید. این وسیله سرعت کار شما را افزایش می دهد و اگر هم مشتری نبود زمان اندکی را از دست داده اید. بدانید که تلفن برای شروع ارتباط بسیار مناسب است (مگر برای مشتریان قدیمی که با تلفن سفارش می دهند).


برای برقراری ارتباط با افراد مهم یکی از بهترین زمانهای تماس تلفنی، صبح زود است و یکی آخر وقت که منشی ها رفته اند. منشی ها بسیار خوب هستند اما باید پذیرفت که بعضی از مواقع مانع برقراری تماس می شوند. باید تکنیک های بازاریابی تلفنی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید.

به موارد زیر توجه کنید و آنها را به کار ببرید:

- کار با تلفن باید هدفمند باشد؛

- قبل از گرفتن شماره، خود را کاملاً آماده کنید. این آمادگی شامل سرحال بودن، به کاربردن عبارات کلیــــــدی مثبت نظیر اینکه: الان می خواهم یک بازاریابی تلفنی موفق داشته باشم آراسته بودن، لبخند زدن، فراهم بودن ابزار کار نظیــــر قلم، اطلاعات موردنیاز و... می شود. معطل گذاشتن مشتری برای پیدا کردن خودکار، آمار و... پسندیده نیست. اطمینان داشته باشید تمام ارقام و مدارک به روز است؛

- صبح زود شروع کنید، کسب و کار از ساعت 8 شروع می شود، ضمن اینکه خیلی از مدیران موفق قبل از ساعت 8 صبح در محل کارشان حضور دارند. سحر خیزباش تا کامروا شوی؛

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

- یک عدد آئینه روی میزتان قرار دهید تا در هنگام مکالمه به آن نگاه کنید و لبخند بزنید. حالت چهره شما در صدایتان منعکس می شود، به یاد داشته باشید که در بازاریابی تلفنی تنها سلاح شما صداست، پس این سلاح را درست به کار گیرید؛


- برای هر یک از مکالمات تلفنی خود از قبل برنامه ریزی کنید، اول تمام مکالمه را در ذهنتان تمرین کنید، مجسم سازید که پیشاپیش در این کار موفق شده اید و حالا فقط می خواهید این موفقیت را تکرار کنید؛

- نام مخاطب را پرسیده و درست تلفظ کنید؛

- در مذاکرات تلفنی مهم، ایستاده صحبت کنید. در این صورت آدرنالین بیشتری از مغز ترشح می شود و تسلط شما را بالا می برد؛

- دست نوشته داشته باشید. متنی را از قبل آماده کنید تا در شروع مذاکرات از آن استفاده کنید. این متن باید شما و شرکت را معرفی کند، مقصود شما را از تلفن زدن بیان کند و مزایای محصول و وجه تمایزتان را نشان دهد. چنان ماهرانه از متن استفاده کنید که طرف مقابل متوجه روخوانی تان نشود؛

- مشتری باید در تن و لحن صدای شما شادابی را احساس کند. معایب تلفن به عنوان یک عامل ارتباطی شامل فقدان ارتباط چشمی و احتمال آماده نبودن طرف مقابل یا منحرف شدن توجه او به دلیل سایر فعالیتها (یا شلوغی جاده در صورتی که طرف در جاده باشد) می شود. لذا تمام این نقایص را باید صدای گرم و جذاب شما جبران کند؛

- با مشتــــری گفتگو کنید نه اینکه به طور یک جانبه مطالبی را به آنها بگویید؛

- برای وقت مشتری ارزش قائل شوید و در صورت عدم تمایل او وقت دیگری را برای مذاکره درخواست کنید؛

- حوصله داشته باشید؛

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۳
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

سخنران بازاریابی تلفنی   کلاس بازاریابی تلفنی 

بازار یابی تلفنی


چکیده 

طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است. 


مقدمه

یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه های ارتباطی دوطرفه (نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم) در این مقاله، به یکی از کانال های بازاریابی مستقیم یعنی بازاریابی تلفنی پرداخته شده است. 

سخنران بازاریابی تلفنی کلاس بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۲
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

آشنایی با دوره:

دوره بازاریابی تلفنی آموزش حضوری بازاریابی تلفنی کلاس حضوری بازاریابی تلفنی کلاس بازاریابی تلفنی

دوره بازاریابی تلفنی آموزش   حضوری بازاریابی تلفنی


امروزه یکی از مهارت های بسیار مهم و کاربردی آموختن مهارت های مذاکره و ارتباط با دیگران و بخصوص مشتریان می باشد.


یکی از راه های ارتباطی که امروزه بسیار فراوان شده، ارتباط از طریق تلفن می باشد،


انجام هر کاری نیازمند دانستن مهارت های مربوطه می باشد، برای مذاکره ی تلفنی مطلوب نیز بایستی مهارتهای آن را بیاموزید، در این دوره تلاش شده تا تمام مهارت های مورد نیاز برای یک مکالمه تلفنی قوی جمع آوری شده و به علاقه مندان به آن آموزش داده شود.


در این دوره علاوه بر مهارت های ارتباط تلفنی شما با چند مهارت در ارسال پیام های تبلیغاتی نیز آشنا می شوید


 


محتـــــوای دوره:


آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی


مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی


مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه


مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه


مهارت های مورد در پایان مکالمه


نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر


نکاتی برای استفاده از پیغام گیر


نکاتی برای گذاشتن پیغام


نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه


مکالمات بین المللی


چند نکته مهم برای سازمان ها


آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی


نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر


نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی


 


این دوره را به تمام کسانی که در کارشان از تلفن استفاده می کنند (مثل مدیران، مسئولین فروش، پرسنل خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتریان، بازاریابان ، منشی ها و ... ) پیشنهاد می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۹
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مکالمه با تلفن : وقت شناسی

تدریس بازاریابی تلفنی   آموزش بازاریابی تلفنی 

تدریس بازاریابی تلفنی

در زمان تماس گرفتن با تلفن خروس بی محل نباشیم. اول صبح یا اواخر شب اصلاً زمان مناسبی برای یک تماس تلفنی نیست مگر برای کارهای کاملاً ضروری.

مکالمه با تلفن : تن صدا

آرام صحبت کردن یا خیلی بلند صحبت کردن اصلاً تُن مناسبی برای صحبت کردن با تلفن نیست. بهترِ که تن صدای مناسبی داشته باشیم تا شخصی که در پشت تلفن هست صدای ما رو واضح بشنوه و یا اطرافیانِ ما اگر صدایمان بلند است از صدای ما اذیت نشوند.

آداب مکالمات تلفنی

مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

در قسمت آداب مکالمات تلفنی به چندین نکته اشاره می شه که توصیه می شه برای داشتن مکالمه خوب با تلفن استفاده بشه.

به جای صحبت در مکان های شلوغ و داد زدن، به جای خلوت تر بریم و با آرامش صحبت کنیم

اگر موبایلمان آنتن نمی دهد داد نزنیم یا جایمان را عوض کنیم یا مجدد تماس بگیریم

اگر احتمال میدهیم که صحبت های ما در پای تلفن به دعوا ختم شود بهتر است که در جایی در بسته و خلوت داد و بیداد کنیم (البته به نظر من اگر بلد باشیم که چطور خوب صحبت کنیم نیازی به داد و بیداد و دعوا نیست)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۵
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مکالمه با تلفن : خوردن و آشامیدن

مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی

 

😐

وقتی در زمان حرف زدن با تلفن در حال خورد و یا آشامیدن باشیم صدایی که شنونده پشت تلفن می شنوه ده برابر قدرتمندتر از صدایی هست که خودِ ما می شنویم.

به گفته ی خیلی از افراد این صدا در هنگام حرف زدن با تلفن بسیار زننده و آزار دهنده است.چگونه با تلفن مکالمه خوبی داشته باشیم


مدرس مکالمه تلفنی موثر 

مدرس بازاریابی تلفنی 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس بازاریابی تلفنی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

البته فراموش نکینم صدای جویدن آدامس هم در پشت تلفن بسیار زننده است.

بنابراین بهترِ در هنگام حرف زدن با تلفن خوردن، آشامیدن و جویدن آدامس رو کلاً تعطیل کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۰
مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی